Profiel

Brand Communications adviseert bestuurders, managers en projectleiders bij overheid, non-profit-organisaties en bedrijven. Wij denken onafhankelijk. Tegelijkertijd houden we onze adviezen liever zo praktisch mogelijk. Omdat de beste communicatiestrategie een uitvoerbare strategie is.
Hoe complex ook, voor elke situatie is een communicatiestrategie te ontwerpen. We helpen u bij het maken van heldere keuzes en houden focus op het werkelijke doel. Onze communicatieplannen passen meestal op een paar A4'tjes. Omdat u van ons het beste advies mag verwachten, en geen ellenlange rapporten. Die energie besteden we liever aan dingen die wel werken.
Het bureau is (met enkele onderbrekingen) al actief sinds 1984. Oorspronkelijk als bureau voor Corporate Communications, vervolgens als communicatiebureau met de focus op het uitgeven en produceren van periodieken; sinds 2011 staat communicatie-advisering in de breedste zin van het woord weer centraal, met de focus op (brand)marketing, pr, en internet/nieuwe media.
Hoe complex ook, voor elke situatie is een communicatiestrategie te ontwerpen. We helpen u bij het maken van heldere keuzes en houden focus op het werkelijke doel. Onze communicatieplannen passen meestal op een paar A4'tjes. Omdat u van ons het beste advies mag verwachten, en geen ellenlange rapporten. Die energie besteden we liever aan dingen die wel werken.
Het bureau is (met enkele onderbrekingen) al actief sinds 1984. Oorspronkelijk als bureau voor Corporate Communications, vervolgens als communicatiebureau met de focus op het uitgeven en produceren van periodieken; sinds 2011 staat communicatie-advisering in de breedste zin van het woord weer centraal, met de focus op (brand)marketing, pr, en internet/nieuwe media.