NEND magazine 2 verschenen17.09.13 In opdracht van de Provincie Groningen | NEND maakte Brand Communications de tweede editie van het NEND magazine. In het magazine worden alle duurzaamheidsprojecten gepresenteerd waarvoor het afgelopen jaar subsidie is verstrekt. Door op de afbeelding hiernaast te klikken kun je het hele blad bekijken.
NEND magazine 2 komt in september uit17 mei ’13.
In opdracht van de Provincie Groningen | NEND stelt Brand Communications de tweede editie van het NEND magazine samen. In het NEND magazine 2 worden alle duurzaamheidsprojecten gepresenteerd waarvoor het afgelopen jaar subsidie is verstrekt. Een grote klus waar we erg blij mee zijn. Interessante thematiek ook. Hoe verder je in de hele duurzaamheidsproblematiek doordringt hoe belangwekkender het wordt. Het nieuwe magazine zal in september worden gepresenteerd. NEND staat voor Nachhaltige Energien Niederlande-Deutschland en is een initiatief van samenwerkende Duitse en Nederlandse overheden. De belangrijkste taak van NEND is lokale overheden, kennisinstellingen, instanties en bedrijven te stimuleren en te ondersteunen bij het verwerkelijken van het gemeenschappelijke doel: het versterken van de positie van onze regio op het gebied van duurzame energie. NEND concntreert zich op vier thema’s: Energiebesparing, Duurzaam bouwen, Energie uit biomassa en Zonne-energie. Klik hier als u meer wilt weten over NEND en subsidiemogelijkheden voor duurzaamheidsprojecten. |
21.11.12
In opdracht van Uitgeverij Nobelman verzorgt Brand Communications het nieuwe zakenblad Executive Magazine. Brand Communications neemt de hele realisatie (planning, redactie en vormgeving) voor haar rekening. Ook de website is door Brand Communications gemaakt en wordt door ons onderhouden. Executive Magazine verschijnt vijf keer per jaar. Met een mix van business & lifestyle richt het blad zich op de entrepreneur die meer van het leven verlangt dan alleen maar werken. Veel aandacht voor ondernemen, onderwijs in relatie tot het bedrijfsleven en financieel-economische aangelegenheden. Maar ook voor de zaken die het leven leuk maken: auto’s, reizen, horloges, mode en eten & drinken. Executive Magazine heeft een uitstekende website, actueel met dagelijks nieuwe items op bovenstaande onderdelen. Het eerste nummer verschijnt in december 2012. Brand Art is mede-organisator van NOK,het jaarlijks podium voor kunst uit Friesland, Groningen en Drenthe. In 2011 werd NOK in Drenthe gehouden, locatie 'Egberts Lent', Nieuw-Annerveen. Van 28 mei t/m 13 juni 2011.
NOK | Kunst uit Friesland Groningen en Drenthe www.nokkunst.nl |
Nieuwe website Stichting Vrienden Groningen Airport Eelde
24.01.12. De nieuwe website van de Stichting Vrienden Groningen Airport Eelde is klaar en in gebruik. Nu met alle toepassingen van de Social Media als Twitter, Facebook en LinkedIn.
De Vrienden hebben tot doel een efficiënte ontwikkeling van de noordelijke luchthaven te bevorderen. De voordelen die een sterke regionale luchthaven biedt aan de economische ontwikkeling van het Noorden, de noordelijke bevolking en de werkgelegenheid in deze regio staan daarbij voorop. Daarnaast wil de stichting - onder meer door het geven van informatie - onder de bevolking en in de media een positieve houding ten opzichte van Groningen Airport Eelde en de luchtvaart in het algemeen tot stand brengen.
Bezoek de nieuwe site en meld je aan als ‘vriend’ van de luchthaven. www.vriendenairporteelde.nl
De Vrienden hebben tot doel een efficiënte ontwikkeling van de noordelijke luchthaven te bevorderen. De voordelen die een sterke regionale luchthaven biedt aan de economische ontwikkeling van het Noorden, de noordelijke bevolking en de werkgelegenheid in deze regio staan daarbij voorop. Daarnaast wil de stichting - onder meer door het geven van informatie - onder de bevolking en in de media een positieve houding ten opzichte van Groningen Airport Eelde en de luchtvaart in het algemeen tot stand brengen.
Bezoek de nieuwe site en meld je aan als ‘vriend’ van de luchthaven. www.vriendenairporteelde.nl
Onderzoek wijst uit: impact drukwerk blijft grootOnderzoek wijst uit dat de impact van drukwerk veel hoger is dan die van digitale media. Drukwerk kun je niet wegklikken. Een mooi blad blijft aantrekkelijk.
Lees het artikel hiernaast, voorpaginanieuws uit het Grafisch Weekblad, oktober 2012. |
Customer mediaOndanks de alsmaar toenemende invloed van internet en toepassingen als i-pad, e-readers en wat dies meer zij, zal er altijd belangstelling blijven voor drukwerk. Iemand zei eens: een tijdschrift is haute couture, een website prêt-a-porter. Een mooie vergelijking en helemaal waar. Of het nu om eenvoudig foldermateriaal, luxueuze brochures, relatiemedia (kranten/tijdschriften) of jaarverslagen gaat, Brand Communications maakt ze voor u.
Wij zijn eenvoudigweg absolute deskundigen als het gaat om customer media. We werken samen met journalisten, tekstschrijvers, vormgevers en fotografen. The right man or woman for the right job. Van idee tot uitvoering. Indien gewenst ook gereedgemaakt voor internet, i-pad en aanverwante applicaties. Drukwerk besteden we uit bij de beste (prijs-kwaliteit) drukker voor de klus. |
Brand Communications verzorgt redactie landelijke KunstKrant20.08.12 Brand Communications & Art verzorgt de redactie van de nieuwe landelijke KunstKrant. De krant is in juli 2012 voor het eerst verschenen. Met een oplage van 60.000 exemplaren en een verspreiding in geheel Nederland en de grensgebieden in Duitsland en Belgie via zo'n 1000 afgiftepunten is de KunstKrant met een klap het grootste medium op het gebied van beeldende kunst in Nederland. Acht redacteuren in de regio houden de krant up to date, met reportages, boekrecensies, besprekingen van exposities etc. De krant kent ook een fantastische website: www.kunstkrant.nl of klik op nevenstaande afbeelding.
|