Historie
Brand Communications ging oorspronkelijk in 1984 van start in Groningen onder de naam Brand Corporate Communications Consultancy. Het bureau richtte zich in de begintijd op pr en communicatieadvisering. Omdat daar al spoedig ook een uitgeeftak bijkwam werd de naam verkort tot Brand Communications.
Missie
Brand Communications stelt zich ten doel het versterken van de positie van haar opdrachtgevers door het ontwikkelen en toepassen van strategische, creatieve en vooral effectieve communicatie.
Waarden
Brand Communications ging oorspronkelijk in 1984 van start in Groningen onder de naam Brand Corporate Communications Consultancy. Het bureau richtte zich in de begintijd op pr en communicatieadvisering. Omdat daar al spoedig ook een uitgeeftak bijkwam werd de naam verkort tot Brand Communications.
Missie
Brand Communications stelt zich ten doel het versterken van de positie van haar opdrachtgevers door het ontwikkelen en toepassen van strategische, creatieve en vooral effectieve communicatie.
Waarden
- passie en gedrevenheid
- klantgerichtheid, flexibiliteit en snelheid
- professionaliteit en kwaliteitsbewustzijn
- eerlijkheid, transparantie en vertrouwen
- respect voor mens en omgeving